Patina haastoi minut kertomaan itsestäni 7 totuutta. Tässä nämä on tiukan karsinnan jälkeen.

1. Olen puhelias kaksonen, joka pitää tilannekomiikasta (nauran myös itselleni).

2.Luen ja katselen historiallisia kirjoja ja dokumentteja eli luen paljon.

3.Tykkään kuunnella metallimusiikkia poikani kanssa vaikka en ole enään teini.

4. Lapseni ovat minulle kaikki kaikessa. Teen (myönnän) aivan liikaa heidän puolestansa ja taida olla heille liian lempeä äiti., mutta kun ne ovat niin ihania poikia.

5.Lupaudun tekemään asioita, joista muut kieltäytyvät esim. lasten kouluun ja harrastuksiin liittyviä luottamustehtäviä joukkueessa ja luokassa. En osaa sanoa EI. Alan heti harjoittelemaan.

6.Rakastan kana ja pastaruokia. Erityistä herkkua on myös kreikkalainen moussaka.

..tämä viimenen on hakala kun voi valita vain yhden, mutta ei muuta kuin arpomaan.

7.Täytyy tunnustaa, että tykkään shoppailla ja olen sen kärpäsen tartuttanut lapsillenikin. Mutta täytyy puolustella, että käyn minä lenkilläkin ja punttisalilla ettei tämä shoppailu ole ainut liikunta.

Olen huomannut, että tähän kyselyyn ovat monet blogin pitäjät vastanneet, joten en haasta ketään. Mutta oli kiva itse miettiä  ja puristaa ulos ne asiat, joista itse pitää tai millainen olen.